FrameMaker kai ellinika

Kostas Gewrgiou gewrgiou at imbc.gr
Tue Dec 28 21:56:44 EET 1999

On Fri, 24 Dec 1999, Michalis Kabrianis wrote:

> To proseksa, alla den eipa tipota peri tou thematos giati kai dwro na mou tis
> kanoune den kserw na tis xrisimopoiisw. :-(
> An omws kapote tis xreiastw, tha koitaksw to thema pio zesta.
> Wstoso, isws o Kwstas tha mporouse na dwsei plirofories gia to pws blepei
> TrueType se FrameMaker?
>
> Michalis Kabrianis

Tis vazeis se kapio directory trexeis to ttmkfdir (komati apo to freetype)
meta to prostheteis sto fontpath tou fontserver sou kai katharises apo tin
pleura ton X (fisika xriazetai kapios fontserver pou na ypostirizei tt
fonts, kai h redhat kai h suse apo oso ksero to exoun san default pia
pantos)

Gia ton framemaker (kai oti allo thelei ps tis metatrepeis se ps fisika :)
yparxoun ta ttf2afm (apo to tetex-afm) kai gia ta pfa ta ttf2pt1/ttf2pfa
http://www.netspace.net.au/~mheath/ttf2pt1/ (yparxoun arketa programata
pou kanoun tin idia douleia pantos)

Episis gia osous den exoun windows (arketoi elpizo :) yparxei ena rpm
onomati webfonts ean thymamai kala me ta parapano fonts (apo tin epoxi
pou to license se afine na ta kaneis redistribute se oti morfi itheles)

 Kostas Gewrgiou

PS> Sorry gia to delay stin apantisi , alla metakomizame se nea grafeia
autes tis meres opote emeina xoris ypologisti (akoma ksepaketaroume :( )

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html