FrameMaker kai ellinika

Michalis Kabrianis kabrianis at hellug.gr
Fri Dec 24 01:32:47 EET 1999

> [...]
> σελίδες της Microsoft (http://www.microsoft.com/typography/). Η άδειά τους
> δεν είναι πια και ό,τι πιο ελεύθερο υπάρχει, αλλά είναι έτσι κι αλλιώς πολύ
> καλύτερη από αυτές κάτι προγραμμάτων που συμπεριλαμβάνονται στα CD του
> RedHat και του SuSE. Έχουν εκτενή υποστήριξη για πολλές κωδικοποιήσεις, και
> μεταξύ αυτών και για το iso-8859-7, ενώ από ποιότητα, στην οθόνη μου μου
> φαίνονται πολύ καλές (όχι, δεν έχω εκτυπωτή). Και μπορούν να χρησιμοποιηθούν
> οπουδήποτε υπάρχει υποστήριξη για TrueType. Προσωπικά νομίζω ότι έχω εθιστεί
> πια στη Verdana, κάποτε πρέπει να κάνω κάτι γι' αυτό. :-)

To proseksa, alla den eipa tipota peri tou thematos giati kai dwro na mou tis
kanoune den kserw na tis xrisimopoiisw. :-(
An omws kapote tis xreiastw, tha koitaksw to thema pio zesta.
Wstoso, isws o Kwstas tha mporouse na dwsei plirofories gia to pws blepei
TrueType se FrameMaker?

Michalis Kabrianis
kabrianis at hellug.gr
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr