FrameMaker kai ellinika

Vasilis Vasaitis vvas at hal.csd.auth.gr
Thu Dec 23 18:41:35 EET 1999

  Μιχάλη, μια διευκρίνηση σχετικά με τις γραμματοσειρές...

  Πέρα από τις εμπορικές γραμματοσειρές και αυτές του Sun που ανέφερε ο
Κώστας, μίλησε επίσης και για αυτές τις Microsoft. Οι εν λόγω γραμματοσειρές
δεν είναι εμπορικές, αλλά μπορεί να τις κατεβάσει οποιοσδήποτε από τις
σελίδες της Microsoft (http://www.microsoft.com/typography/). Η άδειά τους
δεν είναι πια και ό,τι πιο ελεύθερο υπάρχει, αλλά είναι έτσι κι αλλιώς πολύ
καλύτερη από αυτές κάτι προγραμμάτων που συμπεριλαμβάνονται στα CD του
RedHat και του SuSE. Έχουν εκτενή υποστήριξη για πολλές κωδικοποιήσεις, και
μεταξύ αυτών και για το iso-8859-7, ενώ από ποιότητα, στην οθόνη μου μου
φαίνονται πολύ καλές (όχι, δεν έχω εκτυπωτή). Και μπορούν να χρησιμοποιηθούν
οπουδήποτε υπάρχει υποστήριξη για TrueType. Προσωπικά νομίζω ότι έχω εθιστεί
πια στη Verdana, κάποτε πρέπει να κάνω κάτι γι' αυτό. :-)

--

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html