OXI! MH TOYS KYRIOUS ME TIS ASPRES MPLOUZES!

Vasilis Vasaitis vvas at hal.csd.auth.gr
Fri Dec 17 23:13:21 EET 1999

On Fri, Dec 17, 1999 at 03:08:34AM +0200, Christos Ricudis wrote:
> Hello All!
>
> .....Molis moy hr8e h faeinh idea oti to sendmail.cf einai Turing-complete.
> Poios kserei na grafei GCC targets? :>......

  Γιατί μου φαίνεται ότι αυτό που λες δεν έχει κανένα νόημα;

  1. Αν εννοείς να γραφτεί target που να κάνει τον GCC να παράγει κώδικα για
το sendmail.cf, μάλλον σου διέφυγε (προσωρινά) ότι τα targets του GCC είναι
για τις assembly διάφορων επεξεργαστών, και ουχί για άλλες γλώσσες (αυτό μας
έλειπε δηλαδή).

  2. Αν πάλι εννοείς να γραφτεί sendmail.cf front-end για τον GCC, όπως
υπάρχει για C, C++, Pascal, Fortran, κτλ., δεν είναι κι άσχημη ιδέα (για
κάποιους άρρωστους σαν εσένα, τουλάχιστον) αλλά είναι ένα διαφορετικό θέμα.

  3. Αν τέλος εννοείς να γίνει ένας μεταγλωττιστής C -> sendmail.cf (επίσης
άλλο θέμα), τότε ειλικρινά, όποιος το έκανε μπροστά του οι δημιουργοί της
Intercal θα ήταν τουλάχιστον φυσιολογικοί. Άλλωστε, το να μετατρέπεις τη C
σε άλλη γλώσσα εκτός από την assembly (δηλαδή σε γλώσσα υψηλότερου επιπέδου
:-) ) είναι υπέρτατη βλασφημία, και μόνο οι θιασώτες της Scheme μπορεί να το
έχουν επιχειρήσει.

  Πάντως, βλέποντας τι ώρα γράφτηκε το μήνυμα που έστειλες, δεν σε
παρεξηγώ...

--
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html