OXI! MH TOYS KYRIOUS ME TIS ASPRES MPLOUZES!

Giorgos Keramidas charon at hades.hell.gr
Fri Dec 17 23:14:14 EET 1999

On Fri, Dec 17, 1999 at 11:24:47AM +0200, Bassoukos Tassos wrote:
| On Fri, 17 Dec 1999, Christos Ricudis wrote:
|
| > Hello All!
| >
| > .....Molis moy hr8e h faeinh idea oti to sendmail.cf einai Turing-complete.
| > Poios kserei na grafei GCC targets? :>......
|
| Hmm... Blepw merika pragmata edw:
| a) bale to gcc na yposthrizei sendmail.cf targets
| b) cross-compile to gcc se ix86-pc-sendmail.cf
| c) compile to sendmail se ix86-pc-sendmail.cf (me to cross-compiled gcc
|    fysika)
| d) LILO: Boting vmlinuz.cf.....

To prwto bnma einai to ix86-pc-sendmail target ontws.  Meta arxizoume
me kati aplo, p.x. ena upotipodes task.cf pou tha fortothei duo fores
sto sendmail-vm.cf kai tha tuponei enallaj 'A' kai 'B' ;)

Telika, h istoria den epanalambanetai... ksanagrafetai apo tin arxi se
sendmail.cf arxeia :p

--
Giorgos Keramidas, <keramida at ceid.upatras.gr>
"What we have to learn to do, we learn by doing." [Aristotle]
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html