Posting as root (was: Re: TERRATEC SOUNDSYSTEM BASE 1)

Nikos KAVOURINOS eos at eos.gr
Tue Dec 14 03:38:56 EET 1999

>  Anyway, aplws me peira3e pou thn eipes ston allo epeidh esteile ena
> mail to
> paidi san root.

Βρε Νίκο είναι απλό
το root account ΔΕΝ ειναι για να στέλνει κανεις mails, ενας λόγος παραπάνω
να μη στέλνει σε λίστες. Το root account είναι για συγκεκριμένες χρήσεις,
ναι, δεν μου πέφτει λόγος όταν βλέπω κάθε μαλάκα να οδηγεί στην Εθνική στη
μεσαία λωρίδα με 80 αφου η αριστερή είναι ελεύθερη οπότε μπορώ να τον
περάσω, δε μου πέφτει και λόγος όταν αυτόν τον μαλάκα τον περνάει ένας
άλλος μαλάκας από δεξιά, αλλά αυτοί οι δυό μαλάκες μαζί μπορούν να με
σκοτώσουν. Η πρόταση σου να βγω στην εθνική με τανκ (εε, συγγνώμη εννοώ η
πρόταση να αλλάξει ο Μιχάλης τα φίλτρα του) ελέγχεται ως εκτός τόπου αφού
τελικά δικαιώνει τις εξαιρετικές οδηγικές συμπεριφορές που περιέγραψα
παραπάνω.

----

    EOS -images      Nikos Kavourinos

   http://users.forthnet.gr/mob/eos