Posting as root (was: Re: TERRATEC SOUNDSYSTEM BASE 1)

Stelios Bounanos sb at dial.pipex.com
Wed Dec 8 20:42:22 EET 1999

In message <384E844A.60E9991 at csd.uoc.gr> ,
Nickos Venturas <venturas at csd.uoc.gr>  was rumoured to have said about
`` Posting as root (was: Re: TERRATEC SOUNDSYSTEM BASE 1) '':

[snip snip]

>  Anyway, aplws me peira3e pou thn eipes ston allo epeidh esteile ena
> mail to
> paidi san root.

Egw toy thn eipa arxika kai den mporw na katalabw giati "se peira3e". An
stamathsoyn kapoioi na xrhsimopoioyn to root account toys gia internet
e-mail kai alla asxeta 9a exoyn ligoteres pi9anothtes na kanoyn zhmia
kai 9a stamathsoyn na enoxloyntai kai osoi enoxloyntai (gia opoiodhpote logo,
dikaiologhmeno kata th gnwmh soy 'h mh).
Ayto moy fainetai oti 9a htan kalo gia oloys.

Tespa, I made my point kai de 9a parapone9w ksana. Sto katw-katw an
kapoioi 9eloyn to Linux toys swnei kai kala na exei thn asfaleia toy Dos,
kako toy kefalioy toys.

Rgds,
sb.

--