IP Masquerading

I.Ioannou roryt at hol.gr
Thu Dec 9 21:25:48 EET 1999

On 09-Dec-99 E.A.Neonakis wrote:
> Αν καποιος το χρησιμοποιεί αυτήν την δυνατοτητα τον παρακαλω να μου πει
> 1.αν χρειάστηκε καποια ενέργεια περα απο αυτες που περιγράφονται στο How
> To,

TSK

> 2.αν οι συνδέσεις που έχουν σχέση με το IP masqurading φαίνονται με το
>    netstat --inet

netstat -M (an to ypostirizei to netstat sou)

> 3. Αν υπάρχουν εργαλεία για debugging του IP-masquerading.

nai, to idio to ipfwadm, me parametro c, h me tis parametrous gia logging
(nomizw -l ?)

Epi troxadi :
thes to /proc/net/ip-forward na leei mesa 1 Einai default, an
leei 0 tote kati prepei na peirakseis sta /etc/rc.d arxeia sou (h opou to exei
to SUSE) wste na min bazei mesa 0
thes
ipfwadm -F -p deny
ipfwadm -F -a m -S 192.168.0.0/24 -D 0.0.0.0/0
(192.168.0.0/24 to eswteriko diktio - allakse kata to dyn)

Des sta archives, exeis ksanasizitithei polles fores

I.Ioannou <roryt at hol.gr>
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html