IP Masquerading

E.A.Neonakis eneon at tee.gr
Thu Dec 9 17:52:06 EET 1999

Γειά σας!

Προσπαθώ να δώσω προσβαση στο Ineternet σ' όλους τους Η/Υ στην δουλειά
μου (περιπου 5) χρησιμοποιώντας το IP masquerading feature.
Εχω το SuSe Linux ver 6.0 (kernel v. 2.0.36) και έχω ακολουθησει
επιμελώς τις
οδηγίες του How To.
Δυστυχως ομως τιποτε δεν δουλευει.
Αν καποιος το χρησιμοποιεί αυτήν την δυνατοτητα τον παρακαλω να μου πει
1.αν χρειάστηκε καποια ενέργεια περα απο αυτες που περιγράφονται στο How
To,
2.αν οι συνδέσεις που έχουν σχέση με το IP masqurading φαίνονται με το
   netstat --inet
3. Αν υπάρχουν εργαλεία για debugging του IP-masquerading.

Ευχαριστω εκ των προτέρων,

Ε.Α.Νεονάκις
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html