psilo (???) asxetos.

Giorgos Keramidas charon at hades.hell.gr
Fri Dec 3 16:09:38 EET 1999

On Mon, Aug 02, 1999 at 02:19:38PM +0300, r0c|{3r wrote:

> to arxeio to compile me gcc -c file.c kai me gcc -c file.c -o file.o alla
> kai pali tipota. Next time 8a dokimasw na trexw to a.out. Mipws 8a itan
> kalitero na upgrade tis libraries se ELF?

Pio kalutero tha itan na diabaseis to 'The C programming language' twv
Kernighan & Ritchie, giati ekei leei pws kaneis compile kai tha
katalabeis ki alla endiaferonta pragmata gia tin C.

Pros to paron, dokimase to:

	% gcc -o file file.c

kai meta treksei to

	% ./file

[prosoxi to % einai to prompt, auto _mnv_ to grapseis esu]

--
Giorgos Keramidas, <keramida at ceid.upatras.gr>
"What we have to learn to do, we learn by doing." [Aristotle]
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html