psilo (???) asxetos.

Fanis Dokianakis madf at hellug.gr
Fri Dec 3 16:25:04 EET 1999

> to arxeio to compile me gcc -c file.c kai me gcc -c file.c -o file.o alla
> kai pali tipota. Next time 8a dokimasw na trexw to a.out. Mipws 8a itan
> kalitero na upgrade tis libraries se ELF?

Ta eheis mperdepsi ligo. Prosexe ayto to apospasma apo man gcc

       -c     Compile  or  assemble  the source files, but do not
              link.  The compiler output is an object file corre­
              sponding to each source file.
              By  default,  GCC  makes the object file name for a
              source file by replacing  the  suffix  `.c',  `.i',
              `.s',  etc.,  with  `.o'.  Use -o to select another
              name.

to paragomeno arheio diladi den einai ektelesimo (unlinked)

gcc -c file.c

(vgainei ena file.o)

file file.o
file.o: ELF 32-bit LSB relocatable, Intel 80386, version 1, not stripped

eno
gcc file.c   (vgainei to a.out an den oriseis -o )
file a.out
a.out: ELF 32-bit LSB executable, Intel 80386, version 1, dynamically linked (uses shared libs), not stripped

to a.out einai ektelesimo .

Oi vivliothikes sou einai ELF . O gcc aplos onomazei to ektelesimo a.out gia
logous simvatotitas.
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html