Poso unstable einai to unstable?

Giorgos Keramidas keramida at hades.hell.gr
Thu Aug 26 05:28:50 EEST 1999

On Wed, Aug 25, 1999 at 06:49:54PM +0300, Bassoukos Tassos wrote:

| Loipon, exw mia mhtrikh me tsipaki hxou cm8338, kai mia karta ISDN.
| Kai ta dyo yposthrizontai mono sto 2.3.x, kai 8elw na rwthsw ean kai kata
| poson einai semi-stable to 2.3.x,

Meta to 2.1.x ta kernels einai arketa stathera, kai malista idiaitera meta
to tarakoulo pou pathan kapoioi me ta filesystems twv 2.2.x kernels meta to
version 2.2.7 den ksero pia... mporei to 2.3 na einai pio stable ki apo to
v-2.2.11 pou exw spiti.  Mia dokimn 0a se peisei :)

| h na meinw makria tou san ton kalogero apo tis amarties?

Analoga gia ti kalogero leme :P

--
Giorgos Keramidas, <keramida at ceid.upatras.gr>
Public PGP key at finger://keramida@diogenis.ceid.upatras.gr/