Poso unstable einai to unstable?

Manos Karagiorgos mantis at lam.forthnet.gr
Wed Aug 25 19:23:00 EEST 1999

Stability has improved.....!!!!!!

Ta pragmata me toyw development kernels exoyn alla3ei prow to kalytero. Apo
tiw prohgoymenew akomh seirew 2.1.x yphrxe arketh stauerothta se sxesh me
poly prohgoymenvn, tvn 1.x.x. Efoson h ISDN karta mporei na apodeixthei
polytimh katv apo to linux kai vevaia o hxow panta eyproskedtow ua soy
synistoysa na katevaseiw ton phgaio kvdiak kai na kaneis ena compile. To
thema einai kata poso ua mporeseiw na epityxeiw thn omalh synergasia toy
kernel me ta egkatesthmena programmata kathow kai tvn vivliothikvn
(xreiazontai oi teleytaies ekdoseiw). Pantow, I would highly recommend it
(panta me backup eeee??). Alloste a3izei na deiw kai ta features thw 2.3
seiras.

Filika,
Manos Karagiorgos

owner-linux-greek-users at hellug.gr