Trouble printing within X...

Apostolis Rudis apostolis at mail.com
Thu Aug 12 17:23:04 EEST 1999

On Thu, 12 Aug 1999 07:22:36 +0300
"Mavrelos, Antonios" <A.Mavrelos at csd.ase.gr> wrote:

> 	Δεν χρησιμοποίησες κάποιο εργαλίο που σου δίνει το distribution σου
> όπως το printtool? Τα Χ από μόνα τους δεν έχουν υποστήριξη για εκτυπωτή σε
> στυλ winblows. Το standard είναι το Postcript. συνήθως αν θες να τυπώσεις
> κάτι το περνας μέσα από το Ghostcript ένα πρόγραμμα που μεταφράζει το PS
> στην γλώσσα που καταλαβαέινει ο εκτυπωτής σου. Κατά τα άλλα αν θες να
> τυπώσεις κάτι υπάρχει η lp και lpr. Αν θες να δεις αν η εκτύπωση σου υπάρχει
> στην ουρά (ένας προσωρινός χώρος) χρησιμοποιείς την lpq αν θες να σβήσεις
> μια εκτύπωση από την αουρά lprm και πάει λέγοντας.

Νομίζω ότι οι εντολές lp-κάτι αφορούν την comand line εκτύπωση. Εγώ που
θέλω να εκτυπώσω μέσα από το StarOffice 5.1 όμως, τι κάνω που δεν
περιλαμβάνει τον HP 550C μου; Οσο για το Ghostcript, όπως λέω και σε
άλλο μήνυμα δεν έχω ασχοληθεί ακόμη. Με τι να πρωτοασχοληθώ, άλλωστε;
Μόλις τον προηγούμενο μήνα εγκατέστησα το SUSE 6.1 και έφτασα την
προηγούενη βδομάδα να κάνω compile τον kernel για να μου αναγνωρίζει την
SB16 και την SCC-1 μου, καθώς και άλλες ενδιαφέρουσες ρυθμίσεις, πράγμα
που για μένα μοιάζει με κατόρθωμα, αν σκεφτείς ότι πριν ένα μήνα το μόνο
που ήξερα από linux ήταν ότι απλά υπάρχει... ας είναι καλά το φιλαράκι ο
Χρήστος ο Αθανασόπουλος εξ Αμαλιάδος που μου έδωσε κάποιες
κατευθυντήριες και οι μπόλικες ώρες rtfm του manual, των how-to και
mini-how-to για να βγάλω μια άκρη από το μπέρδεμα...

Σόρρυ αν σ' έπρηξα, αλλά κάπου ήθελα να πω τον πόνο μου...    ;-))))))

         Apostolis
apostolis at mail.com
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr