Trouble printing within X...

Mavrelos, Antonios A.Mavrelos at csd.ase.gr
Thu Aug 12 07:22:36 EEST 1999

	Δεν χρησιμοποίησες κάποιο εργαλίο που σου δίνει το distribution σου
όπως το printtool? Τα Χ από μόνα τους δεν έχουν υποστήριξη για εκτυπωτή σε
στυλ winblows. Το standard είναι το Postcript. συνήθως αν θες να τυπώσεις
κάτι το περνας μέσα από το Ghostcript ένα πρόγραμμα που μεταφράζει το PS
στην γλώσσα που καταλαβαέινει ο εκτυπωτής σου. Κατά τα άλλα αν θες να
τυπώσεις κάτι υπάρχει η lp και lpr. Αν θες να δεις αν η εκτύπωση σου υπάρχει
στην ουρά (ένας προσωρινός χώρος) χρησιμοποιείς την lpq αν θες να σβήσεις
μια εκτύπωση από την αουρά lprm και πάει λέγοντας.

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr