Ellhniko ISPELL once more

Panos Katsaloulis teras at writeme.com
Thu Aug 5 17:40:16 EEST 1999

Antonis Tsolomitis wrote in message ...

>Kai poly swsta 0ymasai. Alla opws o pointns exei tnv <<pointikn adeia>>
>etsi kai o typografos exei <<typografikn adeia>> kai tou epitrepetai
>va kavei parabaseis tns grammatikns otav exei stoxo tnv ais0ntikn beltiwsn
>tou keimevou. O tovos sta kefalaia mesa se leksn otav xrnsimopoieitai
>mpaivei pavw apo to gramma me mikrn klisn se sxesn me tnv grammn tns
>grafns, kai oxi aristera apo to gramma opws otav ksekivaei n leksn
>me tovoumevo.

Xmm, nai, alla h erwthsh htan sygkekrimena gia to ispell genikotera kai an
9a eprepe na to'briske la9os tetoies le3eis me kefalaia (poy pisteyw oti
einai). Nai, yparxoyn tetoia keimena poy 9a htan tetoies le3eis <<swstes>>
alla oxi sto 90% twn periptwsewn.

Ara pisteyw pws mia tetoia le3h _prepei_ to ispell na th briskei la9os (kai
an th 9eloyme apla to <<la9os>> to agnooyme).

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr