Private Internet Provider

Thodoris Stamatopoulos ircadmin at orestiada.chat.net.gr
Thu Aug 5 20:33:19 EEST 1999

Lipon...
katarxin prepei na matheis oti otan perneis grami gia ISP den plironeis oso
kanoniki leased-line... plironeis pola parapanw... as poume o ISP pou douleyw exei
64ara me HOL kai plironoume giro stin 700ara gia mikos peripou 150 xiliometrwn..
epidi h HOL nomizw se anagkazei na tin kaneis me panafon epidi einai thigatriki
tis... ta mixanimata pou prepei na pareis einai enas router tou opiou i timh einai
analoga ti marka.. enas CISCO pou einai kai kalos router kanei giro sto
ekatomirio... alla enas 3COM kanei girw stin 300ara modem mporeis na valeis oti
modem thes... alla kalo einai na valeis epaggelmatika ta opia exoun apo 150 ews kai
300 nomizw... to digiboard den 3erw poso akrivos kanei alla kalo einai na pareis
16ari... gia na exeis kali analogia... kai o ote pernei 16.000 gia kathe grami
diladi gia kathe modem xriazete kai mia grami i opia kanei 16.000 to mhna... kai
ama eisai toso tixeros gia na vreis atomo pou na sou kanei tetia doulia tzampa...
an kai mporeis na to kaneis kai monos sou... mono ton router na sou rithmisi kapios
allos kai eisai ok meta... diavazete oloi mazi kamia vdomadoula kai ton steisate...
kai egw gia taxitita sou sinisto OTEnet alla na 3ereis oti ta pio pola lefta
dinontai gia ti grami kai oxi gia to feet diladi otan les oti i hol zitaei 230.000
gia 64ara toso kanei mono to feet tis gramis ama eisai se apostasei peripou 150
xiliometrwn tha plironeis kai kamia 300ara gia tin grami diladi gia to link oso pio
makria eisai apo ton kontinetoro provider toso pio pola tha plironeis...

Filika
Thodoris Stamatopoulos
thodoris at hol.gr

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr