Crack microsoft help the world

Mavrelos, Antonios A.Mavrelos at csd.ase.gr
Fri Aug 6 08:25:01 EEST 1999

> Kai vevaia ayto ennow. Giati diladh oi diskoi stis Unix mixanes den
> fthnainoyn, toylaxiston me toys ry6moys poy ginete ayto sta PC? Oi 3D
> kartes o6onhs pws egine kai mesa se dyo xronia exoyn pesei 70% ths timhs
> toys? Logw Direct-X kai twn paixnidiwn. Kai ola ta paixnidia trexoyn
> katw apo Windows. H eksaplwsh twn multimedia sthn MS ofeilete. Otan to
> Office 2000 6elei toylaxiston 64MB gia na treksei, ayto gia mena
> simainei oti 6a epakoloy6hsei ptwsh timwn RAM.

	Εχεις διανοηθεί ποτέ ότι το να έπερνε διαφορετικό δρόμο η ιστορία
και να εξαφανιζόταν από πρωσόπου γης αυτοί οι εκμεταλευτές ΙΣΩΣ και να ήταν
καλύτερα? Γιατί εμένα δε μου λέει τίποτα το ότι φτηναίνει η RAM, οι δίσκοι
και όλα τα σχετικά χάρη στη Microsoft. Ενα πρόγραμμα που τρέχει με 32ΜΒ και
κάνει την ίδια δουλειά με ένα άλλο που θέλει 128ΜΒ πρέπει και λογικά είναι
καλύτερο. Οι άνθρωπο έδωσαν περισσότερη σημασία στην ποιότητα και όχι στο
Marketing. Το Linux το προτήμησαν αρκετοί γιατί ακριβώς εκμεταλεύεται στο
έπακρο τις δυνατότητες του υπολογιστή σου. Τωρα το ότι η M$ έβγαλε το
DirectX και το ότι όλοι τρέχουν να βγάλουν πιο φτηνές κάρτες δεν έχουν καμία
σχέση. Ψεχνάς ότι μιλάμε για μονοπώλιο. Αν κλάσει η Μ$ θα βρωμίσει η Silicon
Valey. Πρότυπα υπάρχουν πολλά. OpenGL, Glide, SDL, RedLine... να είσαι
σίγουρος ότι αν δεν υπήρχε η M$ θα ήταν κάποιο άλλο στη θέση του DirectX και
πάλι οι τιμές των καρτών θα έπεφταν. Η Μ$ δεν είναι η λύση αλλά το πρόβλημα.
Δεν είναι αυτή η επανάσταση στο χώρο αλλά οι τύποι που γράφουν κώδικα τον
ελεύθερο χρόνο τους κάτω από GPL-GNU και γκρινιάζει η γυναίκα και το παιδί
ότι περισσότερο τους βλέπει αυτη η ΣΙ (μα ποια είναι επιτέλους αυτή η ΣΙ?)
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr