peri deb.

Panos Maheras arcana at hol.gr
Tue Apr 27 22:43:22 EEST 1999

On Tue, 27 Apr 1999 04:06:07 +0300, you wrote:

>ooops. Eixa thn entypwsh pws h topo9ethsh twn arxeiwn sto disko phgenai
>symfwna me to protypo POSIX, kai synepws oti htan koino se ola ta unices.

Sorry poy parembaino alla apo oti gnorizo to protypo POSIX den orizei to poy 8a
prepei na einai topo8ethmena ta arxeia (mporei omos na kano kai la8os).

Prospa8eies ginontai gia na oristei ena standard sto Linux gia to POY 8a
briskontai topo8ethmena ta arxeia sto systhma. Gia perisotera des to Filesystem
Hierarchy Standard (FHS) sto: http://www.pathname.com/fhs/
'h akribestera sto: http://www.pathname.com/fhs/2.0/fhs-toc.html
Kata th gnomh moy prepei na diabastei apo ka8e sobaro Linuxa afoy boh8a sto na
katanohsei GIATI ka8e pragma brisketai ekei poy brisketai.

Apo oti jero to RedHat (toylaxiston) akoloy8ei sxedon apolyta (?) to FHS.

Panos Maheras.

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr