ppp connection?

Pavlos Parissis surfking at ath.forthnet.gr
Tue Apr 20 17:02:20 EEST 1999

Theodore J. Soldatos wrote:

> Theodoros Orfanidis wrote:
>

> > (2) Exo kanei compile to kernel (2.0.36) me sound support kai me sostes
> > rythmiseis (DMA, IRQ ktl), ti allo xreiazetai oste na doulepsei h SB16 mou?
>
> H SB16 einai PnP ? An nai, prepei na kaneis compile to sound support san module.
> Sto boot, tha prepei na kaneis initialize thn karta me ta isapnp tools kai meta
> na fortoneis to sound module. Ola ayta mesa apo kapoio arxeio san to
> /etc/rc.d/rc.local - ayto isxyei sto Slackware, yparxei kapoio antistoixo kai
> sto SuSE ap oti ksero.

apo oti ksero to PnP support ginete mesa apo /etc/isapnp.conf to opoio to trexei to rc.sysinit(se

redhat sta alla den ksero, dose ena grep isapnp.conf /etc/rc.d/* kai tha to vreis).

Prepei ptwta apo ola na exei to isapnptool paketo,

meta na dwsei isapnp (afto ftiaxnei to /etc/isapnp.conf)

meta pnpdump > /etc/isapnp.conf  (petaei olles ta settings twn PnP  cards pou exei)

kanei comment-out sto isapnp.conf tis rithmiseis pou exei kanei ston compile tou kernel.

meta ftiaxnei sto /etc/module.conf 'h conf.module ta alias

kai ean eisai tyxeros tha exeis sound meta:)

Pistevo na mhn ksexasa kati:)

aaaa diavase kai ta files kato apo ton /usr/src/linux/Documentation/sound .

Elpizo na voithisa.

Filika,

Pavlos

I love having the feeling of being in control
while i have the sensation of speed

The Surfer of Life

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr