ppp connection?

Theodore J. Soldatos theodore at eexi.gr
Tue Apr 20 10:46:08 EEST 1999

Theodoros Orfanidis wrote:

> (2) Exo kanei compile to kernel (2.0.36) me sound support kai me sostes
> rythmiseis (DMA, IRQ ktl), ti allo xreiazetai oste na doulepsei h SB16 mou?

H SB16 einai PnP ? An nai, prepei na kaneis compile to sound support san module.
Sto boot, tha prepei na kaneis initialize thn karta me ta isapnp tools kai meta
na fortoneis to sound module. Ola ayta mesa apo kapoio arxeio san to
/etc/rc.d/rc.local - ayto isxyei sto Slackware, yparxei kapoio antistoixo kai
sto SuSE ap oti ksero.

T.

--
Theodore=J.=Soldatos=_\_="There=is=always=a=bug=somewhere",=said==HAL=to=the==
=  theodore at eexi.gr =_/_==Ultimate=Programmer,=and=turned=off=the=air=supply.=
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr