Ellinika se Postscript arxeio.

Mihalis Tsoukalos mike at intrasoft.gr
Mon Apr 19 09:53:04 EEST 1999

Kalimera se olous.

> Kat'arxhn to arxeio einai se HTML morfh (den 3erw an kaneis to ekane se PS,
> alla ayto einai allo 9ema).
Kai me poio tropo egine afti i metatropi; Afto einai to thema.

> Twra, to erwthma soy einai pws typwneis ellhnika me to Netscape. Eidika gi
> ayto to 9ema yparxoyn kapoies lyseis, tis opoies perigrafei analytikotata to
> HOWTO gia ta ellhnika.
To thema einai oti emena afti i lisi den mou exei doulepsei :-(
Eno apo to gv blepo mia xara to arxeio me Ellinika den mporo na to tiposo
sosta :-(

> Gia thn istoria (an kai den einai aparaithto na to 3ereis, oyte kai
> xreiazetai poy9ena) ena PS arxeio gia na typwsei ellhnika se systhma poy den
> yposthrizei ellhnika 'h 9eloyme na eimaste sugoyroi oti yparxoyn ta ellhnika
> (kati poy btw. to SO kanei) einai MESA sto arxeio PS na eisagoyme ena
> ellhniko font kai gia thn ektypwsh na kalesoyme ayto akribws to font.
> To pws ginetai ayto asto kalytera - ase ta programmata na to kanoyn ayto gia
> sena!
To exo kanei afto pou les me to xeri gia to arxeia tou Netscape. Exo balei
mesa sto postscript arxeio na psaxnei Elliniko font. Omos den exo dei
apotelesma.
Apo to SO den iksera pos na paro "sosta" [apo tin apopsi ton Ellinikon]
postscript arxeia. Prin ligo to dokimasa [me print to file gia postscript
ektipoti] kai doulepse.

efxaristo poli,
mixalis.

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr