Ellinika se Postscript arxeio.

Panos Katsaloulis teras at KouiKoui.Galatsi
Fri Apr 16 17:52:11 EEST 1999

In article <Pine.LNX.3.96.990416151941.3386A-100000 at diogenes.intrasoft.gr>,
	mike at intrasoft.gr (Mihalis Tsoukalos) writes:
> Opa, pareksigisi.
> Mallon ego den periegrapsa kala ti thelo na kano.
>
> To en logo how-to [to opoio to efera san paradeigma postscript arxeiou
> xoris na anaferomai sto periexomeno tou]  stin postscript morfi tou
> periexei mesa Ellinika ta opoia kai fainontai kala sto gv kai tiponontai
> kala se postscript ektipoti.
> Apo to Netscape, gia paradeigma, otan mia selida exei Ellinika kai tin
> metatrepso se postscript, mporo me to gv na do ta Ellinika alla den mporo
> na ta tiposo sosta.
>
> Thelo diladi na matho pos dimiourgountai postscript arxeia me sosti
> [...]

Kat'arxhn to arxeio einai se HTML morfh (den 3erw an kaneis to ekane se PS,
alla ayto einai allo 9ema).

Twra, to erwthma soy einai pws typwneis ellhnika me to Netscape. Eidika gi
ayto to 9ema yparxoyn kapoies lyseis, tis opoies perigrafei analytikotata to
HOWTO gia ta ellhnika.

Gia thn istoria (an kai den einai aparaithto na to 3ereis, oyte kai
xreiazetai poy9ena) ena PS arxeio gia na typwsei ellhnika se systhma poy den
yposthrizei ellhnika 'h 9eloyme na eimaste sugoyroi oti yparxoyn ta ellhnika
(kati poy btw. to SO kanei) einai MESA sto arxeio PS na eisagoyme ena
ellhniko font kai gia thn ektypwsh na kalesoyme ayto akribws to font.
To pws ginetai ayto asto kalytera - ase ta programmata na to kanoyn ayto gia
sena!
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr