ftp

Pavlos Parissis surfking at ath.forthnet.gr
Sun Apr 18 22:19:54 EEST 1999

> > Na einai kala o Ricudis, o Ioannou kai o Kabrianis pou apantane kai boithane
> > poli kosmo giati ean perimenane apo emena....
>
> Emmmm, emena mallon bgale me eksw, mia pou den eimai kai poly poly energos....

Giati na se vgalh ekso afou ontos voithas atoma?

Afto to vlepeis kai apo to:

M.Kabrianis: 392

den einai kai liga:)

Metriofron....

Apo oti exo katalavei michalh, apantas perissotero se mail me dyskola kai oxi kai toso

apla pragmata. px networks,secure kai alla pio varia themata.Kathos kai opos les

kai esh otan o allos den exei dwsh thn swsth apanthsh.

aaaa kai se opoion ton exei piash paniko....thimase arage pios htan?:)Ego den mporo

na thimitho:)))

Gia teleiwno opios afierwnh xrono gia na voithisi kapion esto kai enan mono einai

LINUXAS me to onoma kai thn xarh. Kai oi alloi linuxades einai alla oxi me kefalaia:)

Dioti mono ston kosmo tou linux yparxei allhvoithia me olh thn shmasia ths lekshs.

Afth einai h gnwmh enos neou sto xwro pou exei kanei to linux to 3 agaphmeno tou

hobby.

Aftaaaaa

Pavlos

I love having the feeling of being in control
while i have the sensation of speed

The Surfer of Life

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr