ftp

Michalis Kabrianis kabrianis at hellug.gr
Sun Apr 18 14:00:49 EEST 1999

On 17-Apr-99 Vasilis Nikolopoulos wrote:
> Agapite mou, eimai se auti ti lista apo ton proigoumeno semptebrio peripou,
> kano pou kai pou kati erotisis alla distixos kaneis den mou apantaei....
> Giati arage....... ;))))

Poios sou eipe nte na kaneis dyskoles erwtiseis? :-)

> Mail mou tha breis sta archives tis listas. Sinithos den apantao pote ean
> kapoios exei idi apantisi sto idio thema. To theoro perito kai xameno
> bandwidth.

Swsta kaneis kata ti gnwmi mou, an kapoios exei apantisei SWSTA. Ki egw to idio
kanw...

> Na einai kala o Ricudis, o Ioannou kai o Kabrianis pou apantane kai boithane
> poli kosmo giati ean perimenane apo emena....

Emmmm, emena mallon bgale me eksw, mia pou den eimai kai poly poly energos....

> Tora pou to ksanaskeftomai ean o Mixalis mou kanonisei kamia leased line
> tote tha stelno mail sinexos ;))))

Nai, tha sou dwsw mia apo tis treis pou DEN exw !!!! :-) (an kai to exw
yposxethei ston eayto mou, kapoia stigmi na parw mia ISDN... giati me modemaki
den leei.)

> P.S. Na simpliroso kai kati "Linux is the best, f#$@ the rest". Sorry
> koritsia alla teriazei..
>
> Billy