Problima me elegxo process se C!!

Bassoukos Tassos abas at aix.meng.auth.gr
Wed Apr 7 17:51:51 EEST 1999

On Wed, 7 Apr 1999 koutras at giapi.wcl2.ee.upatras.gr wrote:

> Xairetai!
>
> Prospatho na ftiakso ena programmataki pou na kalei kapoies entoles tou
> sustimatos me tin entoli system. To problima einai oti thelo na ekteleso
> polles system mazi (tin kathe mia meta to telos tis proigoumenis).
> Ayto apo oti katalaba den ginetai me tin system afou mallon(;;;;) den
> perimenei na teleiosei i kathe mia process, alla ksekinaei tin epomeni.

Bzzz... la8os, h system() 8a perimenei na teleiwsei to process kai meta 8a
epistrepsei. Apo to man page (pou parepiptontws 8a eprepe na to eixes
diabasei prin steileis mail edw):
 "system() executes a command specified in string by calling
  /bin/sh -c string, and returns after the command has  been
  completed."
opote mia seira apo system() 8a sou kanei thn douleia.
Exeis skeftei, oti anti na to kaneis afta ta system() na grapseis ena
shell script? pio elafry 8a einai, kai pio eykola to tropopoieis...
Apeirws pio eyelikta apo ta BAT files...

> Kapou brika plirofories gia tin spawn alla den uparxei se Linux (h oxi;;;)
man fork();

Tassos
--
Bassoukos Tassos
"Windows 95:  32 bit extensions and a graphical shell for a 16 bit patch to an 8

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr