PPP, Hol & archives

Antonis Tsolomitis atsol at itia.math.uch.gr
Fri Sep 25 11:44:11 EEST 1998

> Prwta ap' ola den dexomai katigories gia tin HOL. Min ksexnate oloi oti ekei
> yparxei to www.linux.gr kai to ftp.linux.gr XWRIS na plironei kanenas linuxas
> tipota. Synepws den mporei kaneis na pei oti i HOL den ypostirizei to Linux.

Dev katngorw tnv HOL oti eivai kakos provider kai tnv euxaristoume kai
para poly pou mas exei to linux.gr klp klp klp.
Auto dev snmaivei oti divei kales odngies syvdesns gia to Linux.
Divei kakes odngies. Ti va kavoume dnladn twra? Epeidn divei
to linux.gr tsampa 0a prepei va leme oti ola eivai agia?
Kai n Forthnet kai opoios allos. Kalws exouv tis odngies bebaia
gia syvdesn xwris X alla auto dev apeu0yvetai stov meso xrnstn.
Nomizw eivai safes.

> Em, afou etsi einai :-) Tha allaxoume ta pragmata twra?

e, dev eivai etsi. To Xisp opws kai to kppp kykloforei kai
precompiled kai se rpm---paliotern ekdosn pou omws douleuei mia xara.

Twra gia to mail pou elege "oxi flames gia ISP edw mesa"
mallov katalabe la0os o syggrafeas tou. To 0ema edw dev eivai
o ISP. As tov lew "o tade". To 0ema eivai me to Linux-HOWTO kai
ara afora tn lista.

Telos yparxouv ISP (pou dev lew ovomata afou apagoreuetai)
pou sou leve:
av exeis Windows kaveis ayta kai auta
kai av exeis Linux pare to xisp apo tnv
tade dieu0yvsn kai kave ayta ki ayta...