Netscape's resources

Mihalis Tsoukalos diogenes at hol.gr
Wed Sep 23 20:00:34 EEST 1998

> From: Kwsths <math1890 at athina.edu.uch.gr>
> To: linux-greek-users at argeas.argos.hol.gr
> Subject: Re: Netscape's resources
> Date: Wednesday 23 September 1998 09:11
>
> Doulepse.
> Eyxaristw osous apanthsan :)
> Kwstas

Geia xara se olous.

Tha ithela na kano dio paratiriseis kai elpizo na min pareksigitho:
1. Xairomai poli file Kosta pou brikes tin lisi alla nomizo oti se tetoies
periptoseis kalo tha itan na grafoume kai mia perilipsi tou problimatos kai
tis lisis. :-)

2. Apo ena allo email enas allos linuxas eixe rotisei gia to format tou
arxeiou crontab. Loipon to linux exei dio man pages gia to crontab. H mia
den bo'i'thaei eno i alli leei akribos to format. H entoli man dexetai san
parametro kai  enan arithmo pou deixnei se pio biblio theloume na
psaksoume. Mporei loipon i entoli man crontab na min bo'i'thise alla i man
5 crontab 'H man 1 crontab exei tin lisi. [Distixos den thimamai pia apo
tis dio einai.]

kala na pernate,
mixalis.
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr