Re^2: Libc

Achilleas Kotsis achille at eexi.gr
Tue Sep 22 16:32:56 EEST 1998

On Tue, 22 Sep 1998, Christos Ricudis wrote:

> Arxidia, me to sympa8eio. To slackware aplws exei th fhmh ths "dokimasmenhs"
> distribution, alla sthn pragmatikothta kanei tis idies kai xeiroteres malakies
> me tis "mh dokimasmenes" ("bind 8.1? gcc 2.8.1?"), opote telika to mono sta8ero
> kai dokimasmeno pragma poy toy menei einai h fhmh :>

Reading specs from
/usr/lib/gcc-lib/i586-pc-linux-gnulibc1/egcs-2.90.29/specs
gcc version egcs-2.90.29 980515 (egcs-1.0.3 release)

Akoma xeirotera:) Pantws egw den eixa pote problhma me to Slackware
mou,kai exw balei apo to 3.1 mexri to 3.5 sth seira.

      Achilleas Kotsis (Achille on IRC)
achille at eexi.gr , http://w4u.eexi.gr/~achille/

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr