Re^2: Libc

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Tue Sep 22 11:55:32 EEST 1998

Hello Linux-greek-users!

  On 22 Sep 98, Linux-greek-users wrote to All with subject "Re: Libc":

 L> MExri stigmis to slackware den ine glibc -base ...nomizo 8a
 L> perimeni na gini poio orimi :)) Ka8os to slackware exei tin
 L> fimi tis distribution ton palion arxon kai kapos paliomoditiki...
 L> diladi ka8e kainourgio pou bazi prepei na ine dokimasmeno

Arxidia, me to sympa8eio. To slackware aplws exei th fhmh ths "dokimasmenhs"
distribution, alla sthn pragmatikothta kanei tis idies kai xeiroteres malakies
me tis "mh dokimasmenes" ("bind 8.1? gcc 2.8.1?"), opote telika to mono sta8ero
kai dokimasmeno pragma poy toy menei einai h fhmh :>

--
Christos Ricudis
"Windows has detected that a gnat has farted near your computer. Press any
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr