Video

Akoumianakis Giwrgos gaakoum at csd.uch.gr
Mon Sep 21 16:56:57 EEST 1998

On Mon, 21 Sep 1998, Antonios A. Kavarnos wrote:

> xanim genika
> mpeg_play, gia merika mpg
>
> Bye,
> 	Antonis

Psakse gia to XAnim - to homepage einai:
http://xanim.va.pubnix.com/

Frontise na katebaseis kai merika pre-compiled decompression modules
epeidh yparxoun etairies pou den dexontai na dwsoun phgaio kwdika (gia
perisoteres plhrofories des bebaia to README pou exoun ta sources).

Fysika an yparxei rpm paketo me ta binaries tha eisai mia xara...

Giwrgos.

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr