GNOME questions

Kwstas Zagoris kzagor at rodopi.cc.duth.gr
Sun Sep 20 23:34:59 EEST 1998

-----Original Message-----
From: pedja8 at usa.net <pedja8 at usa.net>
To: linux-greek-users at argeas.argos.hol.gr
<linux-greek-users at argeas.argos.hol.gr>
Date: Sunday, September 20, 1998 6:10 PM
Subject: GNOME questions

>Katafere kanenas na treksei to GNOME se Slackware ?
>An nai... ti alages prepei na ginoun gia ena kalo compiling ?
>Yparxei periptosi na vgei kapote src h bin gia Slackware ?

to gnome auti tin stigmi den ine gia xrisi,einai se developement stage kai
ine xrisimo gia tous programmatistes. Sin oti exei kai polla bugs. 8a soy
proteina na kanis ipomoni mexri na bgi mia stable ekdosi.An akoma 8elis na
kanis compile to gnome prepei na balis prota xilia dio paketa ...Des to faq
sto site toys
www.gnome.org ...

* Kwstas Zagoris                                         *
* e-mail : kzagor at rodopi.cc.duth.gr                      *
* My ICQ number is : 9978964                             *
* Known as DeathMan in the world of  IRC                 *
* Hate is my only friend, Pain is my father,             *
* Torment is delight to me, Death is my sanctuary        *
* I SEEK it with pleasure, Please let me die in solitude *
*         Cause Death Means Just Life !!                 *

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr