SLIP HELP

George Daflidis-Kotsis gdk at demon.net
Thu Sep 17 11:22:22 EEST 1998

On Wed, 16 Sep 1998, Achilleas Kotsis wrote:

> On Wed, 16 Sep 1998, George Daflidis-Kotsis wrote:
>

> > On Wed, 16 Sep 1998, Achilleas Kotsis wrote:
> >
> > > Giati oxi? egw douleba me to linuxaki mou mia xara me to slirp ths eexi.
> > > Ekana connect me ton pppd kai doulebane ola roloi.
> >
> > True PPP eixes?
>
> oxi,emulated.e3w ebgaina me to ip ths aurora.eexi.gr.To pc mou den
> ginontan na to deis ape3w,alla ta connections pros ta e3w doulebane mia
> xara.

Achillea 8a sou spasw to kefali :-) Re pasa mou,ti suzhtame twra? Sundesh
me TRUE PPP,oxi me emulated. Me emulated (sliRp) exeis n' slip (trexontas
apla slirp) n' ppp emulation (trexontas slirp -P). Me slirp epishs mporouses
na kaneis redirect kapoies portes tou remote server (aurora sthn periptwsh
mas) se portes tou mhxanhmatos sou.

Me pppd epishs mporeis na kaneis sundesh MONO ME PPP. Emulated n' mh. Gia
slip,emulated n' mh xrhsimopoieis dip. Kai mh mou peis pws kai me dip mporeis
na kaneis ppp sundesh giati kai to dip ton pppd trexei eswterika.

--
-- George Daflidis-Kotsis -- <gdk at demon.net> -- Demon Internet Ltd. --

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr