SLIP HELP

Antonis Tsolomitis atsol at itia.math.uch.gr
Wed Sep 16 19:25:19 EEST 1998

> Giati oxi? egw douleba me to linuxaki mou mia xara me to slirp ths eexi.
> Ekana connect me ton pppd kai doulebane ola roloi.

vai kai egw to exw xrnsimopoinsei stnv aurora tns eexi
alla mporeis ekei kai kaveis telnet. Ara exeis shell kai sto shell
ksekivas to slirp. Edw dev exoume telnet. Exoume
movo slip kateu0eiav. Amesws meta to login o server tou ISP
divei slip. Kai eivai kavoviko slip kai oxi ppp pou
exeis apo to slirp tns aurora.

Tns eipa va prospa0nsei me to dip. 0a doume...

A.
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr