Re^2: × login & KDE/Gnome Dispute

Kontogewrghs Aristeidhs kontogar at itia.math.uch.gr
Tue Sep 15 23:04:14 EEST 1998

On Tue, 15 Sep 1998, Christos Ricudis wrote:

> Hello Linux-greek-users!
>
>   On 15 Sep 98, Linux-greek-users wrote to Nikos Mavroyanopoulos with subject
> "Re: =?iso-8859-7?Q?=D7_login_&_KDE=2FGnome_Dispute?=":
>
>  L> Gia thn dieneksh sxetika me thn QT egw exw na pw to ekshs:
>  L> H olh istoria arxise apo ta arxhgeia ths RedHat.
>  L> Oxi oti den katanow tis anysixies tous.
>  L> Alla otan autoi mas poulagan (kai mas poulane akoma)
>  L> thn Motif kai to CDE den yphrxe problhma?
>
>  L> Kai an ontws 8eloun na yposthrikoun to eleu8ero
>  L> software mhn dia8etontas thn QT stis distributions tous
>  L> giati mas poulane thn Motif extra?
>
> Motif apo th Redhat. Kai na h8ele, de 8a mporouse na to dianeimei free.

> Foundation : "Ksanagrapste Free software pros antikatastash opoioydhpote

Ok Ok.

Egw pantws to 8ewrw pshloypokrisia:

Dianemw ena paketo (Motif h CDE) to opoio dysthxws den mporw na sas
to dianemw tsampa alla ti na kanoume einai (htan !) to standard kai
opoios 8elei to plhrwnei kai to pernei.

(by the way to CDE ths Xi mou fenetai kalytero)

Apo thn allh mporw (an h8ela) na sas dianemw ena paketo (to KDE pou paei
na  ginei standard)
dwrean, alla den to kanw giati den 8elw na "piasei" epeidh h licence
den einai free. Etsi lew: ksanagrapste to free

(apo thn allh bebaia 8a hmoun poly eutixismenos (san REdhat)
an to RedHat-CDE ginontan standard kai etsi poio polys kosmos mou
ta akoumpage)

Kai san mhn eftane ayto dianemw proekdoseis allwn comercial programmatwn
sta cd-ia mou.
Osoi de agorazoun to kanoniko Redhat (oxi ta powertools h kanoun
download) pernoun kai ton emporiko metro-X gia na xoune (kai
xwris phgaio kwdika ola auta)

Den einai mia "epilektikh" politikh?

Telos pantwn ola ayta exoun ligh shmasia,
afou to Harmony mallon lynei ta problhmata
kai ta projects sygklinoun

xairetw
Aristeidhs

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr