Re^2: × login & KDE/Gnome Dispute

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Tue Sep 15 20:10:57 EEST 1998

Hello Linux-greek-users!

  On 15 Sep 98, Linux-greek-users wrote to Nikos Mavroyanopoulos with subject
"Re: =?iso-8859-7?Q?=D7_login_&_KDE=2FGnome_Dispute?=":

 L> Gia thn dieneksh sxetika me thn QT egw exw na pw to ekshs:
 L> H olh istoria arxise apo ta arxhgeia ths RedHat.
 L> Oxi oti den katanow tis anysixies tous.
 L> Alla otan autoi mas poulagan (kai mas poulane akoma)
 L> thn Motif kai to CDE den yphrxe problhma?

 L> Kai an ontws 8eloun na yposthrikoun to eleu8ero
 L> software mhn dia8etontas thn QT stis distributions tous
 L> giati mas poulane thn Motif extra?

PROSOXH! To Motif kai to CDE DEN einai free software. Einai software ths OSF,
kai toso to binary license oso kai to source license aytwn twn dyo paketwn
kostizoyn. Kai sthn ousia ayto einai poy plhrwneis agorazontas to CDE h to
Motif apo th Redhat. Kai na h8ele, de 8a mporouse na to dianeimei free.

To 8ema me to licensing toy Qt einai entelws diaforetiko. To Qt den einai se
kammia periptwsh free software - oute me thn fileley8erh ennoia toy BSD oute
me thn anarxoaytonomh 8ewrhsh toy Stallman - GNU. Einai freely-redistributable,

non-free software elegxomeno apo mia etairia. Ti shmainei ayto? Oti egw DEN
mporw na beltiwsw to Qt kai na moirasw ta patches moy katw apo kapoio free
license. To license toys leei oti DEN mporw na kanw develop commercial
software me th free ekdosh toy Qt, kai oti mporw na kanw develop MONO X
software me th free ekdosh toy Qt (gia otidhpote allo - commercial use,
Windows development, ktl ktl, xreiazomai to Qt Professional).

Ayth EINAI sobarh diafora metaksy free kai non-free software (anti8eta me thn
asymbatothta twn GNU kai BSD licenses poy moy fainetai psiloakadhmaikh)

Proswpika moy fainetai ontws problhmatikh h xrhsh toy toolkit aytou apo
free software developers. Xwris na eimai dikhgoros, to license toys moiazei
na einai ftiagmeno etsi wste h Troll Tech na mporei na bre8ei kapoia stigmh
na elegxei ek twn pragmatwn monopwliaka kapoio project poy eksartatai apo
th library toys - to opoio opws apodeixthke symbainei telika na einai to KDE.

H proseggish ths Redhat htan apolytws symfwnh me to pneyma toy Free Software
Foundation : "Ksanagrapste Free software pros antikatastash opoioydhpote
antistoixoy non-Free". Apo oso kserw doyleyoyn hdh panw sto design enos free
Qt-compatible toolkit.

--
Christos Ricudis
"Windows has detected that a gnat has farted near your computer. Press any
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr