Re: × login & KDE/Gnome Dispute

Kwstas Zagoris kzagor at rodopi.cc.duth.gr
Tue Sep 15 21:04:18 EEST 1998

-----Original Message-----
From: Kontogewrghs Aristeidhs <kontogar at itia.math.uch.gr>
To: linux-greek-users at argeas.argos.hol.gr
<linux-greek-users at argeas.argos.hol.gr>
Date: Ôñßôç, 15 Óåðôåìâñßïõ 1998 6:26 ìì
Subject: Re: × login & KDE/Gnome Dispute

>On Mon, 14 Sep 1998, Nikos Mavroyanopoulos wrote:
>
>> On Mon, Sep 14, 1998 at 12:27:19PM +0300, Felix wrote:
>> > geia xara,
>>
>> > P.S. Alh0eia 3erete poia einai h "epishmh" 0esh twn ellhnikwn LUGs gia
thn
>> diene3h poy yparxei sxetika me to ean 0a prepei h oxi na perilhf0ei stis
>> standard linux distributions mh kalyptwmeno apo thn GPL logismiko (ok!
>> profanws enow thn QT library toy KDE kai ta synafh me thn KDE/GNOME
diene3h
>> bl. http://slashdot.org/features/9807150935248.shtml ).
>

>Gia thn dieneksh sxetika me thn QT egw exw na pw to ekshs:
>H olh istoria arxise apo ta arxhgeia ths RedHat.
>Oxi oti den katanow tis anysixies tous.
>Alla otan autoi mas poulagan (kai mas poulane akoma)
>thn Motif kai to CDE den yphrxe problhma?
>
>Kai an ontws 8eloun na yposthrikoun to eleu8ero
>software mhn dia8etontas thn QT stis distributions tous
>giati mas poulane thn Motif extra?
>
>Ti egine re paidia. Ginikame kiolas tosoi polloi kai 8a
>arxisoume na tsakwnwmaste metaksy mas (redhat -gnome enantion KDE)?
>Etsi fenetai.
>
>Pantws kapoia stigmh 8a emfanistei free-QT (eite logo antagwnismou
>opote h troll-tech 8a tis dwsei eleu9era, eite giati kapoios
>8a bgalei free-Qt opws to lesstif.)
exei idi arxisi edo kai tris mines.......
exei kani poli kali douleia afou to clone pou 8a bgali ine kalitero
kai apo tin qT!! gia perisoteres plirofories nomizo ine.
www.harmony.org
an den douleuei to pano link iparxei analogo sto site tou kde....
Aplos ipomoni 1-2 mines kai 8a exei bgi i harmony opote
den mporo na katalavo ton logo malomatos.To gnome kata tin
diki mou gnomi ine xoris stoxo kai logo...mpanta 8a briskete merika bimata
piso apo to KDE.Kai telospantos an ipoti8ete den tous arese
to qt license giati den boi8ane to harmony project na teleionei mia ora
noritera kai ftiaxnoun apo tin arxi ena wM pou den 8a gini pote
(toulaxiston sta 2-3 xronia )  ekei pou 8eloun na to ftasoun.....

* Kwstas Zagoris                                         *
* e-mail : kzagor at rodopi.cc.duth.gr                      *
* My ICQ number is : 9978964                             *
* Known as DeathMan in the world of  IRC                 *
* Hate is my only friend, Pain is my father,             *
* Torment is delight to me, Death is my sanctuary        *
* I SEEK it with pleasure, Please let me die in solitude *
*         Cause Death Means Just Life !!                 *

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr