ti server xrnsimopoiouv?

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Mon Sep 14 01:32:35 EEST 1998

Hello Linux-greek-users!

  On 14 Sep 98, Linux-greek-users wrote to All with subject "ti server
xrnsimopoiouv?":

 L> Kserei kaveis pws briskoume ti trexei evas server
 L> sto internet (Linux, Solaris, NT klp)?
 L> Kapote eixa brei eva site pou eixe eva script alla
 L> to exasa...

Yparxei ena programma poy legetai queso kai kanei kati tetoio - koitaei to
response toy TCP/IP stack se paketa poy prokaloun undefined behaviour. Bebaia
den einai eggyhmeno oti 8a synexisei na douleyei me thn epomenh ekdosh toy
agaphmenou sas leitourgikou, alla sthn praksh leitourgei arketa kala

        http://www.apostols.org/projectz/queso/

--
Christos Ricudis
"Windows has detected that a gnat has farted near your computer. Press any
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr