H metafrash ths orologias twn H/Y sta ellhnika einai poly lepth ypo8esh.

Georgatos Fotis gef at ceid.upatras.gr
Thu Sep 10 14:07:50 EEST 1998

Kostas Lialiambis wrote:
> Apo thn allh, otan blepw p.x. to KDE na exei yposthri3h gia ena swro glwsses
> (portogalezika, polwnika  klp), anarwtiemai giati na mhn exei kai sta
> Ellhnika. To KDE, fysika, dia8etei hdh kati tetoio afoy kapoios ekane ayth
> th doyleia. Polles apo tis orologies toy emperiexoyn tis gnwstes
> (ka8ierwmenes pia) pratrabhgmenes metafraseis alla, nomizw oti den
> dikaioymai na eirwneytw kamia ap' aytes mia kai den mporw na skeftw egw o
> idios enallaktikes metafraseis. To na metafraseis pali ta misa sta Ellhnika
> kai na afhseis to cut-and-paste ametafrasto epeidh den mporeis na skefteis
> kati diaforetiko apo to kopse-kai-apaleipse den nomizw na einai lysh.

To thema kai h paragrafos ayth toy mynhmatos tou Kosta,
einai kata thn krish mou h pio logikh topothetish pou mporei na exei
kaneis,
akoma kai ean blepei me dispistia tis prospathies pou kanoume gia na
exoume
ena ellhniko periballon katw apo Linux. Dikaiwma mas einai na
prospathoume.

Enhmerwnw olous oti yparxei lejiko metafrashs apo perisi, sthn ejhs
dieythinsi:
http://www.linux.gr/projects/lexis.html
To lejiko synthrei o Eythimios Mavrogewrgiadhs, poy parempiptontws einai
sto tmhma Agglikhs Filologias sto A.P.Thessalonikhs.
Kata ta alla isxyoun ligo poly osa anaferthikan sto gramma toy Nikou
(ayto pou elege gia katagrafh twn lejewn)

Osoi endiafereste gia to thema twn metafrasewn, grafteite sthn
linux-howto,
kai stamathste thn koubenta gia thn skopimothta ths ergasias ayths...
ETSI KAI ALLIWS, APO AYTH TH ZWH KANEIS DEN EFYGE ZWNTANOS

YG: Oxi allo karbouno.

--
|  Georgatos Photis    |   University of Patras,                      |
|  G    EEE  FFF       |        www:  http://www.ceid.upatras.gr/~gef |
|  G  G E    F         |     e-mail:  mailto:gef at ceid.upatras.gr      |
|  GGGG EEEE F         |      phone:  +30-94-809595                   |
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr