H metafrash ths orologias twn H/Y sta ellhnika einai poly lepth ypo8esh.

THEMiS PAPASSiLEKAS pooke at compulink.gr
Wed Sep 9 13:07:50 EEST 1998

> Pantvw einai gegonos oti ginontai tosew kai
> tosew katakreourgies sthn Elliniki glvssa kathimerina, poy fainetai
> ligaki asteio h  prospatheia ths yperaspisis thw glvssaw ston xvro tvn
> PC.

    Den mporw na pw pws katalavainw ayth th nootropia -giati na ksekopsoume tnena
sygkekrimeno tomea apo to olo zhthma. Giati den to pairneis apo thn allh? "Ginontai
toses katakreourgies sthn Ellhnikh glwssa ka8hmerina, pou einai pragmatika krima
enas kyklos toulaxiston psaxmenwn atomwn na kanei ta pragmata akomh xeirotera".
    Ej' allou, gia kane mia proektash sto mellon (oxi poly makria...) otan ta PC
(oxi h plhroforikh genika) 8a einai mes asthn ka8hmerinh zwh tou ka8enos: an den
kanoume thn prospa8eia twra, tote pote? Ayto to lew giati fainetai na jekoveis ta
PC apo th zwh genikotera...

VALiS

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr