Re^2: inn

Jimmy Z. Stergiou hermes at mbn.gr
Thu Sep 10 16:20:14 EEST 1998

On Thu, 10 Sep 1998, Christos Ricudis wrote:

> http://www.isc.org/inn.html.[1] H proteleytaia release einai h 1.7.2, thn 2.0
> den thn exw dokimasei akoma - exei arketes allages kai mallon 8a einai kai
> diaforetikh sthn egkatastash. Eytyxws se linux egka8istatai sxetika eykola
> pleon, oi palioteres ekdoseis htan fobero palouki sthn egkatastash. (8ymamai me
> tromo thn egkatastash toy inn [2]. 8ymamai me akoma perissotero tromo mia
> egkatastash twn cnews [4].

katebasa mia 2.x version. etsi kai allios den exo 3anastisei, opote to
louki to idio 8a itan gia opoioadipote version.
oso gia ta traumata pou les na eisai sigouros ta apektisa molis eida ta
n^x conf files pou exei.

anyway to afisa gia ligo na paro tipota xapia kai 8a sinexiso meta. thanks
pantos.

Jimmy Z. Stergiou aka Hermes
hermes at eexi.gr , hermes at mbn.gr

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr