Re^2: inn

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Thu Sep 10 13:00:21 EEST 1998

Hello Linux-greek-users!

  On 10 Sep 98, Linux-greek-users wrote to Nikos Mavroyanopoulos with subject
"Re: inn":

 >> Mesa sto tarball to inn einai to faq kai oti allo xreiazesai...
 >> Btw poia version tou inn exeis?

 L> den exo akoma kamia.

http://www.isc.org/inn.html.[1] H proteleytaia release einai h 1.7.2, thn 2.0
den thn exw dokimasei akoma - exei arketes allages kai mallon 8a einai kai
diaforetikh sthn egkatastash. Eytyxws se linux egka8istatai sxetika eykola
pleon, oi palioteres ekdoseis htan fobero palouki sthn egkatastash. (8ymamai me
tromo thn egkatastash toy inn [2]. 8ymamai me akoma perissotero tromo mia
egkatastash twn cnews [4].

[1] Mia protash poy teileiwnei se url pairnei sto telos teleia h oxi? [3]
[2] inn 1.4 se osf 1.2. Kynhgousa epi 2 bdomades kati poy apodeix8hke oti htan
ska8ari ston floio.
[3] Skefteite ti mporei na ginei an parei
[4] cnews se SLS me 0.99.12 an 8ymamai kala pyrhna [5]
[5] oi egkatastaseis twn "newn" einai o,ti prepei gia na sou dhmioyrgoyn
paidika traymata [6]
[6] Enallaktikh.DiaxeiristwnSysthmatwn.Apokatastash

--
Christos Ricudis
"Windows has detected that a gnat has farted near your computer. Press any
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr