SoundBlaster 64AWE HELP!!!!!!!

pestilence pestilence at pgcom.gr
Thu Sep 10 16:09:55 EEST 1998

Eyxaristw poly...ma kala re paidi mou tote olos aytos o xamos pou ginete sto
gyro gyro gia thn AWE32,64 k.l.p ti diaolo????
Tespa twra me poroses kai anypomono na paw spiti (ax...douleia...),
epitelous 8a exw ena KDE ma kana soundsupport...ante na akousoume kana mp3
kai se Linux...
Oso gia ayta pou exei to Linux...kai den to xeroume...asta na pane...poso
mallon ta paketa pou dialegeis na kaneis install kai meta den 8ymasai ti
exeis protobalei....
Anyway...
Apla na rothso kati akoma...effoson exei to support to RedHat 5.0 giati tote
toses anafores sto pos 8a doulepsei h karta??
Giati tetoios xamos gia PnP SoundBlaster kai dostou isapnp kai dostou
compiles k.l.p
Oso gia ton Kerrnel, x8es ekana ena reinstall to RedHat opote ola einai
"par8ena"ekei mesa ektos apo to neoafix8en qt-1.40
P.S Ti gnomi exeis gia to S.U.S.E? mou fenete oti oi typoi kanoun kai gamw
tis douleies...
PS.2 Mpas kai xereis an sto 6-pack tis infomagick erxete to S.U.S.E mazi me
tous dekstop managers, kai ola ta kaloudia pou kykloforoun???

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr