SoundBlaster 64AWE HELP!!!!!!!

Antonis Tsolomitis atsol at itia.math.uch.gr
Thu Sep 10 11:42:43 EEST 1998

> Akoma kai an einai pnp thn kanei configure?

Ma bebaiws. To RedHat 5.0 ypostnrizei oles tis SoundBlaster (oi opoies
eivai PNP (giati alliws pws 0a douleuav sta winblows?)).

Apla trekse sndcfg apo tnv kovsola. 0a kavei probe tnv karta kai meta 0a
se rwtnsei irp kai tetoia. Ayta ta bgazei se eva pivakaki. Dialekse
ta settings tns deuterns grammns (pou exei irq=5).
Telos av exeis balei swsta ta nxeia 0a akouseis to test pou exei,
dnladn tov Linus va proferei to Linux.

Eva version tou isapnptools periexetai sto RedHat 5.0. Alla esy
dev xreiazetai va asxoln0eis me auto. To xrnsimopoiei to sndcfg.
Elpizw va mnv ekaves kamia znmia me tis prospa0eies va baleis
to veo isapnp pou egrafes oti prospa0ouses...

Poses fores tnv exw patnsei me pragmata pou 0a n0ela va exw
kai to distribution ta exei ndn kai dev to kserw....
Apeires fores. Prepei va broume mia lysn gia auto to 0ema.
Ayta ta distributions exouv tosa polla pragmata pou telika dev
kseroume ti exei to PC mas. Ta adyta tou Linux!
Eksereuvnste!

Avtwvns.
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr