Elliniki metafrasi klp (part 2)

THEMiS PAPASSiLEKAS pooke at compulink.gr
Wed Sep 9 16:59:41 EEST 1998

> a) to 8ema mas einia an oi ellinikes metafrasies/orologies 8a boi8isoun
> tous neous xristes. apantisi (ypokeimeniki panta): OXI
> e3igisi: an peis se kapoion asxteto "server" , eite "e3ipiretitis" den 8a
> katalabei tipota. h ousia den einia pos to les, alla an katalabeneis ti
> einia auto pou diabazeis, kai ti kanei.

 Mou fainetai anafer8hka se ayto meta apo anafora kapoiou allou paidiou. Den
lew oti voh8aei perissotero. Apla kapoios yposthrije oti ta agglika ONTWS
voh8ane perissotero. Kai apanthsa oti oxi, to idio einai, gi ayto kalo einai
na ma8oume se kapoion arxario kai to ellhniko kai to aggliko.

> paradeigma: pelatis pernei ton ISP pou douleuo kai rotaei thn grammatea an
> mporei na ton boi8isei na energopoihsei ton "plhre3ousio". h grammateas
> troei friki kai mou stelnei to tilefono. meta apo 10 lepta ekpliktikis
> sizitisis katalabaino oti ennouse ti ri8miseis na balei gia ton proxy.

    Kai pali, 8ema synh8eias. kai mia pou anafer8hke h sygkekrimenh lejh:
vlepete pws xrhsimopoioume kapoies agglikes xwris kan na syneidhtopoioume ti
leme? Ma ti allo einai 'proxy' apo 'plhrejousios'?? Alla ooooooxi, emeis ws
proxy skeftomaste 'ena mhxanhma pou apo8hkevei blahblah' kai nomizoume pws
hsyxazoume. MEGALO la8os. VEVAIA oute egw 8a katalavaina an kapoios mou elege
'plhrejousios' alla ayto den 8a htan diko tou la8os -diko mou 8a htane, epeidh
ki egw exw synh8isei sto 'ebna mhxanhma blahblah'.

> (SIMM? TCP/IP? ICMP? PAM? SCSI? klp)

 A, ma giati na mhn vgaloume artikoleja ki emeis? Den katalava!
...alla na sou pw giati: posoi exoun idea ti shmainoun ta agglika? (sssss! 8a
ginoume rezili!)

> c) eimaste perifanoi pou eimaste ellines, goustaroume thn glossa mas, kai
> sthn teliki: afou sinenoumaste (opos eipe ena palikari prin) ti ta
> psaxnoume? giati gia na milisoume sosta ellinika 8eloume oloi entatiko
> frontistirio (kai protos o grafon) gia kana xrono kai isos ta milisoume.

    SAFESTATA. Dystyxws, to kalytero einai kai dyskolotero. Alla gi ayto ta
paratame dhladh? Kai ta sfazoume perissotero?

VALiS

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr