Elliniki metafrasi klp

THEMiS PAPASSiLEKAS pooke at compulink.gr
Wed Sep 9 16:53:13 EEST 1998

> a) den 8a einia epitrepto na zitisoun apo kanenan na milisei/grapsei thn
> elliniki orologia pou tora katasekyazete. an nomizoun oti prosferoun se
> merikous dexomai thn prospa8eia, alla an epi8imoun auto na e3elixtei se
> kati ypoxreotiko (px. apanta sthn lista me elliniki orologia, eidallos mhn
> apantas) tote diafono

Kaneis den eipe kati tetoio. Alla den 8a htan geloio na milame agglika se mia
ellhnikh lista? Gi ayto prospa8oume na meiwsoume ta kakws keimena oso
ginetai... OXI ypoxrewtika!

> b) opos eipei o ric nomizo, skopos ths glossas einai h epikoinonia, kai
> opos kai na to kaoume den 3ekinise h pliroforiki apo thn ellada. ara 8a
> eprepe na xreisimopoioume le3eis pou 8a katalabene kai o ypoloipos kosmos
> oste na mhn ginei ena megalo mpaxalo.

    Aman pia, ayto to shmeio to yperkalypsame... einai 100 fores la8os giati
tote prepei na katarghsoume teleiws thn ellhnikh blahblahblah...
    sto katw-katw: XESTHKAME gia ton "ypoloipo kosmo". Gia skefthte ligoulaki
kati: POSOI an8rwpoi ston kosmo milane agglika? Gia valte kinezika, indika kai
diafora afrikanika mesa gia na deite giati ta agglika den einai epoudenei
panakeia...

>  den exo proxeiro ena keimeno me mia
> omilia tou proin pro8ipourgou Zolota, o opoios ebgale enan ololiro logo
> sta agglika xrhsimopoiontas le3eis ellinikes pou exoun daneistei oi
> aggloi/agllofonoi.

    Atyxes paradeigma. O Zolwtas to ekfwnhse ayto (megalofyes keimeno,
alh8eia!) A-KRI-VWS gia na deijei sthn Eyrwph oti DEN PREPEI NA PARAGKWNIZETAI
mia e8nikh glwssa KAI DH h ellhnikh! Den to ekane gia KANENAN allo logo!
(malista, shmeiwsh, ton logo ayto ton ekfwnhse otan kykloforhse mia Istoria
pou eprokeito na didax8ei se ola ta sxoleia ths evrwphs kai den elege gri gia
thn Ellada...)

...antimilhse kaneis? :)

VALiS

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr