Ellhnikes Metafraseis ktl..

THEMiS PAPASSiLEKAS pooke at compulink.gr
Wed Sep 9 09:15:58 EEST 1998

> Eimai ths apopsis oti __isws__ kati tha mporouse na metafrasth gia na kanei
> px thn xrhsh enos leitourgikou systhmatos poio apodekth kai apo allou
> epipedou xrhstes. Me alla logia den blepw perito to KDE (px) na metafrastei
> plhrws me Ellhnika mynhmata ktl.... Alla osw poio pame "xamhla" pisteuw pws
> h metafrash __kapoion__ orwn ginetai problhmatiki kai ta synepeia prokalei
> alla problhmata (estw se emas pou exoume synithisei). Den lew einai eukolo
> na metafrashs to "users" se xrhstes, opws eipe kapoio melos ths listas, opws
> [...]

 mia-dyo enstaseis: poios sou eipe oti kai enas arketa aplos xrhsths den
xrhsimopoiei to SMTP h to TCP-IP? Atyxes paradeigma.
Atyxes paradeigma No2: me to sympa8eio, alla to 'user' metafrazetai TELIA se
'xrhsths' -ma ti sto kalo, den einai KAN orologia! 'Xrhsths' einai o 'xrhsths',
eite einai hrwinhs eite enos diktyou!!!
    ...alla etsi ki alliws, to janaeipa: einai eykolo? Oxi, den einai. Na pw kai
ton logo? Epeidh polles (ma PARA polles) fores 1.den katannooume plhrws ton
aggliko oro, kai 2.epeidh den jeroume kala ellhnika.

VALiS

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr