(none)

Efthimios Mavrogeorgiadis emav at enl.auth.gr
Tue Sep 8 15:17:16 EEST 1998

On 08-Sep-98 Costas wrote:
> To 6ema gia emena proswpika einai pio aplo. Proswpika synh6izw na
> diavazw ksenoglwssoys titloys kai o logos einai akrivws aytoi oi oroi.
> Asxeta apo to gegonos oti o metafrasths hksere 'h oxi th doyleia toy,
> tis perissoteres fores mantevw ti 6elei na pei. As poyme oti kapoios
> neos sto xwro twn ypologistwn pairnei enan Ellhniko titlo kai ftanei se
> ena A epipedo. Ante esy twra na synnenoh6eis mazi toy otan den exete
> koinh vash. Proswpika pistevw oti kalytero 6a htan oi oroi na emenan
> ametafrastoi, oxi giati h Ellhnikh glwssa einai ftwxoterh apo thn
> Agglikh, pros 6eoy, alla gia na yparxei mia omoiomorfia kai vash
> anaforas.

Aaa... Malista! Auto einai!

Meta, loipon, tis teleutaies epanastatikes autes protaseis proteinw ws koinh
bash sunennohshs me thn agglofwnh koinothta na exoume thn agglikh, me thn
gallofwnh (pou ektimoun ki autoi arketa th glwssa tous wste na mhn thn
katabara8rwnoun) ta gallika, me th germanofwnh ta germanika, me thn tourkofwnh
ta tourkika, k.o.k. E, an perissepsei kai ligos xronos, mporei na asxolh8oume
kai ligo me o,ti suntrimia 8a exoun apomeinei akomh or8ia apo ta ellhnika.

Opws rwthse kai o Filippos ton Ai8iopa "Ara ge ginwskeis a anaginwskeis;"
Sthn periptwsh mas: Kala, re Kwsta, katalabaineis tis sunepeies autwn pou les;

Efthimios Mavrogeorgiadis               ICQ: 12872104
emav at enl.auth.gr                        PGP public key upon request
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr