(none)

Efthimios Mavrogeorgiadis emav at enl.auth.gr
Tue Sep 8 15:17:12 EEST 1998

Στις 07-Σεπ-98 γράφτηκε:

> ΜΗΝ το κανεις. Ειναι οροι που απλως δεν αποδιδονται. Αν δω μια γενια νεων
> linux
> users που να μιλανε για "ισχυουσες ταυτοτητες χρηστη", θα παε να κοψω τις
> φλεβες μου (downwards, not acrosswide)

Κι εγώ άμα ξαναδώ κανέναν να μιλάει για νέους "users" (αντί "χρήστες") και να
διαρρηγνύει τα ιμάτιά του λέγοντας πως θα κόψει τις φλέβες του "κατά μήκος, όχι
κατά πλάτος" (ή τουλάχιστον "lengthwise, not breadthwise/crosswise") θα...
πεθάνω! ;-)

>  L>>> file block (special)  αρχειο (ειδικου τυπου) τεμαχίων
>
> Το εχω δει ως "ομαδικο αρχειο", αλλα ΜΗΝ ΤΟΛΜΗΣΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ. :>

ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ! ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ! Δηλαδή η Γάλλοι πάθανε τίποτε που αντί για computer
λένε ordinateur κ.ο.κ.; Μήπως το "διαδίκτυο" δεν έγινε δεκτό με γέλοια όταν
προτοεμφανίστηκε; Και μάλιστα από ποιους; Από αυτούς που δεν ξέρουν ούτε πού να
τονίσουν τη λέξη internet (απλώς πράττουν αναλόγως με το ποιο πανεπιστήμιο τους
έχει χορηγήσει το μεταπτυχιακό τους -- ή μήπως θα έπρεπε να πω "master";).

Κάθε προσπάθεια που κατατείνει στην εκλαϊκευση (γιατί περί αυτού πρόκειται) της
ορολογίας των επιστημών (και δη αυτής των υπολογιστών) είναι καλοδεχούμενη. Το
μόνο που χρειάζεται είναι εποικοδομητική κριτική, όχι απόρριψη άνευ συζητήσεως
επειδή "δεν ακούγεται ωραία" (γιατί δηλαδή; Η λέξη "block" ακούγεται πιο ωραία
από τη λέξη "τεμάχιο"; Στο κάτω-κάτω, τη χρησιμοποιεί και η "Μαλβίνα" ;-)

Ηθικόν δίδαγμα: Όλα είναι θέμα συνηθείας.

Φιλικά,

Ευθύμιος Μαυρογεωργιάδης
Καθηγητής Αγγλικών

ΥΓ: Προς αποφυγή πάσης παρεξηγήσεως δηλώνω υπευθύνως ότι το παρόν δεν αποτελεί
μήνυμα μίσους.

Και για όσους δεν κατάλαβαν:

PS: In order not to be misunderstood, I hereby declare that this is not hate
mail.

Efthimios Mavrogeorgiadis               ICQ: 12872104
emav at enl.auth.gr                        PGP public key upon request
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr