Re^2: Programmatistes, bohqeia!!!

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Mon Sep 7 01:32:45 EEST 1998

Hello Linux-greek-users!

  On 07 Sep 98, Linux-greek-users wrote to Peter Avgeris with subject "Re:
Programmatistes, bohqeia!!!":

 L> Epishs dokimase sto option tou linking sto Makefile na baleis
 L> mazi me thn -L/usr/X11R6/lib thn -L/path/to/motif

 L> Polles fores -den 3ero giati- xreiasthke na to kano me
 L> biblio8hkes esto kai an to path tous htan sto /etc/ld.so.conf

De xreiasthke na to kaneis polles fores, xreiazetai na to kaneis KA8E fora. To
/etc/ld.so.conf ry8mizei mono to poy psanxei to ld.so (dynamic library loader)
gia na brei tis biblio8hkes, kai oxi poy psaxnei na tis brei to /usr/bin/ld gia
na tis kanei link me ton object kwdika sou.

Ayto den einai kai poly standard pantws. To /etc/ld.so.conf moiazei gia
idiwmatismo tou GNU software. Oi perissoteres alles arxitektonikes
xrhsimopoioun thn metablhth LD_LIBRARY_PATH gia na prosdiorizoyn to poy
psaxnei o loader na brei tis biblio8hkes. Sto Solaris mporeis na enswmatwseis
to search path sto executable, me thn epilogh -R toy linker.

Genikws, o ka8enas kanei oti toy kapnisei :>

--
Christos Ricudis
"Windows has detected that a gnat has farted near your computer. Press any
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr